Prao, troll och valps.

Idag var det ännu en praodag på dagiset.
 Det är alltid lika roligt att komma innanför dörren och
se alla de små skitarna springa mot en =)
Herr sagofiol, tror jag att han hette, var på besök idag.
Han berättade en massa historier och spela lite teater.
Sedan var det dags att gå ut och leka i en timme och efter det åt vi lunch.
Det blev grönsakssoppa! Muumms. Sen var det dags för småttingarna att sova, naw..
En timme senare satt alla med deras rufsiga hår och höll på att somna om vid bordet,
när vi åt mellis..
Det blev i alla fall skorpor och nyponsoppa! 
Sen skulle jag hem =(. 

Ja ska nog ta med kameran en dag så ni får se de söta små liven!

 By the way:

image167

Update: Efter två jävla månaders väntan får vi reda på att mamman till
valparna dog när hon skulle valpa. Så förbannat surt.
Så det blir visst ingen valp för våran del :(
Men jag hoppas vi har något annat på gång.. FAN!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det låter jättekul! :)

Postat av: Sofia

Hej nu har jag en "gissa vilken som är falsk" grej på min blogg. Kika gärna in :)

2007-03-24 @ 16:21:12
URL: http://www.watergirl.blogg.se
Postat av: Elsa

Jag praoade också på ett dagis! Och ja, det var urhärligt!!!

2007-03-25 @ 17:21:42
URL: http://www.kamomill.blogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar:

Trackback