Josefine + Sannas hår = Pangbrud.

Wohoow kolla in håret =] Verkligen ett tips till er med "kort" hår som vill se hur ni skulle sett ut i långt. Tryck bara ner en kompis bakom ryggen och dra fram hennes hår så att det ser ut som ditt eget! Lätt som en plätt..

image366

Ja, det var bland annat sådant vi höll på med igår. Jag sov nämligen hemma hos min kära vän Josefine och det var jätteroligt. Vi såg på tre systrar och en mamma, rätt kass faktiskt. Såg även the holiday som jag sett ett antal gånger redan men den är ju för mysig så spela roll =)
Nu ringde Jåsse så ska väll snacka med henne ett tag och sedan blir det ensam mamma söker med världens minsta bilar i munnen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har så fint hår Sanna!
www.jennypenny.blogg.no

2007-10-21 @ 23:36:21
Postat av: Therese

Du har blivit utmanad, checka min blogg! ;D


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar:

Trackback