Bara trams.



På torsdag och fredag kommer vi förmodligen att kunna springa runt i shorts och äta jordgubbar doppade i socker. Springa barfota i sanden, ha glassar i händerna och bli stekta av värmen. Jag kommer att vara lika glad som filuren på godispåsen (haha kolla på hans mun!) och känna mig allmänt lycklig. Mmm, ohlala nu ligger jag helt plötsligt på en hängmatta mellan två palmer och dricker en god drink. Nae några palmer finns det inte här men sol ska det i alla fall bli till helgen och det tackar vi för. Själv ska jag nog bara ligga och steka men det är ju inte fel det heller..

Förövrigt så har alla traderaköpare betalat nu och paketen är ivägskickade. Den ena tjejen var en riktig tuffing. Hon påstod att hon skickade pengarna i fredags när jag hur enkelt som helst kunde logga in på mitt konto och se att hon skickade dem i morse. Jaja, alla kan man inte lita på. Mot sängen! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Var med i min tävling om ett par örhängen sponsrade av misterbling :)



http://wictoriia.blogg.se/2008/july/tavling-4.html#comment

2008-07-21 @ 13:16:28
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: leia

här öser regnet ner.....usch och fy och blä;(



kram maja

2008-07-21 @ 14:06:52

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar:

Trackback