Four in one.



Hejsan bloggen. Ett nytt liv har börjat! Nej inte riktigt än. Jag försökte gå och lägga mig tidigt idag men tiden bara rinner iväg när jag sätter mig vid datorn. Men jag måste säga att det var skönt att vakna tidigt! Ska nog ställa klockan på tio imorgon igen. Eller ja, nu ikväll igen.

En av mina köpare på tradera betalade idag så nu är det endast två paket som väntar på att få skickas iväg. Jag har gjort dem så fina med klistermärken och allt! Fast pappret fick jag vända ut och in. Tror det kom ifrån Hornbach och det kan man ju inte visa för alla brevbärare!? Nu är jag en femtiolapp rikare, väntar på resterande 200:- Haha, detta kommer jag ju bli rik på! Nej men det är faktiskt kul. Tradera alltså.

Nu ska jag lägga mig och läsa en bok av Martina Haag. Den roliga lilla filuren! En kväll låg jag och skratta högt för mig själv när alla andra i familjen hade somnat och tur var väl det.. Fniss.  

Kommentarer
Postat av: melinda

vilka balla färger på bilderna! hehe ja, tradera är skitroligt :D


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar:

Trackback