Planering.



Jaha, då steg man upp klockan tio för att inte göra någonting då. Har fått sålt tre grejer på tradera nu men pengarna är inte insatta ännu så jag får vänta med att skicka iväg paketen.

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag så här måste städas. En sak att göra idag. Fast det brukar i och för sig bara ta tio minuter (ett bombnedslag är det ju faktiskt inte). Sen kan jag ju gå och duscha och efter det sätta på en film? Äta frukost i sängen? Eller kanske godis istället? Äsch godiset finns inte så det får bli några torra mackor. När jag gjort allt detta så finns pengarna förhoppningsvis på mitt konto och då kan jag pallra mig ner till macken och posta paketen.

Yes, min dag är nu väl planerad. Jag hatar att planera men hade den jäkla solen tittat fram någon gång så hade allt varit mycket lättare och roligare. Men istället sitter man här i flera lager kläder och fryser. Nej oj, nu ljög jag. Jag sitter i en tröja bara med när jag är klar med detta inlägget så ska jag ta på mig! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Härligt att du gillar idén :) De gör inget att du inte är devotare, alla som vill kommer då kunna skänka, bara att devote är den bloggsidan som har hand om de stora hela :)



Du får hemskt gärna skriva om de och sprida ideen :) Kram!

Postat av: amanda

gillar bilden :)

2008-07-17 @ 19:46:00
URL: http://amandhy.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar:

Trackback