She's a maniac.



Ännu en dag avklarad. Och ja, det känns jävligt skönt måste jag säga! Har varit en städardag, gått igenom alla lådor och gömmor i rummet. Slängt inprincip allt! Jag är en riktig samlare men idag fick skolböckerna från trean och uppåt åka. Även gamla vykort och födelsedagskort, sorry till er som slösat pengar och lagt ner tid på att skriva men sådant kan man faktiskt inte spara på hur länge som helst..

Nu ska jag nog gå ner och låta den äckliga Saw-gubben skrämma livet ur mig. Filmen Saw 2 visas på tv nämligen. Usch bara jag inte drömmer att jag skär av mig händerna (eller någon annan behövlig kroppsdel!) inatt. Skulle bli så otäckt. Nej, nu har nog filmen hålt på i några minuter så jag får väl kila ner. Ciao.

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej

Börja läsa min blogg ?

Ha det bra.

Postat av: Lollo

jag tittade på den filmen och den var inte så läskig, mer spännande! vad tyckte du?

2008-07-19 @ 02:13:36
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Felicia

fin blogg. ha en underbar dag =)

2008-07-19 @ 14:30:53
URL: http://shimmeringfairy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Digger layouten din =D

2008-07-19 @ 14:35:48

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar:

Trackback