Kalimera!



Nu är jag på hemmaplan igen! Känns skönt faktiskt. Är fortfarande väldigt trött och locket i örat har ännu inte släppt så idag blir det nog bara en slappdag. Jag håller på att gå igenom alla bilder från Kreta nu och det är en hel del som jag kommer att lägga in i bloggen. Vi är supernöjda med allt förutom att mitt handbagage blev stulet :'[ Blev väldigt ledsen iochmed att jag hade kläder (allt jag hade på mig på första bilden försvann haha), skor, presenter, väskor och sådant! Men livet går vidare utan det handbagaget.. Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Jenny

å, nå har jeg savnet bloggingen din!

det så kjempedeilig ut!!!



Så teit at bagasjen din ble stjålet ;(

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: jo jag går bara o väntar på de :/

Det är en tidsfråga.. men så är det alltid.. så då får jag bara hoppas att det tar ett tag tills dess så attj ag hinner tröttna och göra en ny ÄNNU snyggare ;) haha...



Jo du skriver bara stjärnor runt om texten.

Synd att detta inte kommer synas men det är iaf stjärnor runt ;)

2008-06-23 @ 21:29:39
Postat av: Sanna

Tack Elin, nu ska det förhoppningsvis fungera :) Kram

2008-06-23 @ 21:40:37
URL: http://sannadahlgren.blogg.se/
Postat av: a n n a

åh shit vad härligt med kreta :)

2008-06-24 @ 12:45:07
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar:

Trackback