Årets första dopp.

83879-588

Idag invigde jag min nya bikini! Var och badade med Josefine på ribban och det var sjukt kallt i vattnet fast efter en stund började det faktiskt bli rätt behagligt. Det var över 25 grader i luften så det kändes skönt att ta ett dopp. Nu ska vi strax äta grillspett med pommes och tzatsiki! Det är min klass på bilden, vi har redan fått vårt spexfoto. Jag längtar till att få börja i en ny klass, vissa i klassen är bara så jobbiga (*ganstergänget i hörnet*). Om en timme är det dags för finalen i körslaget och det ska jag se.. Ha det bra :]

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

vad ska du gö för linje på gymnasiet? :)

Postat av: Jenny

Haha, Det var skikkelig kult klassebilde x)

2008-05-15 @ 15:16:06
Postat av: Naken

Hoppas att den nya klassen blir roligare då. Bilden var kul i alla fall.

Tass/ Naken

2008-05-17 @ 00:51:01
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: caroline

Oh så roligt med spexfoto, minns själv när jag hade vårt ;D

2008-05-18 @ 21:37:24
URL: http://svanemar.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL:


Din kommentar:

Trackback